Virtuele munten, reële risico's. De enige garantie in crypto is het risico.
Waarschuwing
Deze website is gratis voor bezoekers. Om deze gratis dienst te kunnen aanbieden krijgen we een compensatie, commissie of advertentie vergoeding van de diensten of producten die op deze website vermeld worden.
13 december 2021 - door Redactie
Als kmo'er herkent u dit wel: tijd is kostbaar. Dus waarom tijd verspillen aan het zoeken naar een offerte, een bezoekverslag of specifieke klantgegevens?
Een CRM-systeem helpt u bij het structureren van dit soort informatie en biedt u gemak en tijd. En dit is zeker niet alleen geschikt voor grote bedrijven met meerdere lagen middenmanagement. Door de ontwikkelingen in de cloud is het gebruik van een CRM-systeem nu ook zeer geschikt voor kmo’ers met een wat kleiner team. Zo kunt ook u zowel de klanttevredenheid als de verkoop gegarandeerd verhogen.
CRM staat voor Customer Relationship Management. Ook wel een systeem voor het beheren van uw klantrelaties. Door te werken met een geïntegreerd CRM-systeem kunt u alle informatie digitaal verzamelen en documenteren, en dit alles binnen de AVG-richtlijnen. Dit biedt u altijd en overal inzicht in de relevante informatie van uw klanten. Denk aan mail-historie, beursafspraken, bestellingen en facturen, dit maakt uw boekhouden een stuk efficiënter. Dankzij het CRM-systeem is al deze informatie centraal opgeslagen en werkt iedereen met dezelfde informatie waardoor klanten nog beter bediend kunnen worden.
Een CRM-systeem bevat de volgende functionaliteiten:
Met een CRM-systeem beheert u dus uw gegevens over prospects en klanten, de contactgeschiedenis en de rest van uw sales- en marketingactiviteiten. Dit inzicht in klanten, concurrentie, campagneresultaten, salesconversies en social media biedt u de mogelijkheid om alle aspecten van uw marketing- en salesprocessen te controleren en te meten. Dit stelt u in staat om op het juiste moment beslissingen te nemen op basis van actuele data.
Exact biedt ook de kleinere ondernemingen de mogelijkheid om te profiteren van een CRM-systeem. Exact voor CRM is makkelijk te implementeren, gebruiksvriendelijk en bovenal betaalbaar. Daarnaast kunt u Exact voor CRM integreren met financiële- en andere bedrijfsprocessen. Door alle klantinformatie te koppelen, heeft uw salesteam altijd en overal een compleet dossier van alle klanten.
Met het CRM-systeem van Exact heeft u altijd en overal inzicht in uw actuele relatiegegevens en toegang tot uw bedrijfsgegevens. Dit kan zowel via een computer als via uw smartphone. Als een kans zich voordoet, hoeft u dus niet meer te missen. Klinkt goed toch? Ontdek de mogelijkheden van Exact voor CRM: een snelle, krachtige en geïntegreerde oplossing waardoor u tijd overhoudt. Zo kunt u nog beter uw klanten bedienen.
17 april 2023
Een baan op topniveau in de voedselsector is bijna een garantie op een levenslange carrière, als je tenminste wilt werken in een sector die hard aan het werk is om zichzelf te vernieuwen.
Lees meer
28 maart 2023
Wie binnen de financiële sector werkt, weet dat het geven van relatiegeschenken belangrijke onderdelen zijn van het bouwen en onderhouden van klantrelaties en zakelijke banden.
Lees meer
16 februari 2023
Voor beide methoden valt veel te zeggen, daarom is het van belang om te weten wat beide soorten precies inhouden en wat de voordelen van beide zijn.
Lees meer
15 februari 2023
Digitaal verzekeren, het klinkt ons soms nog onwennig in de oren. Niet te verbazen, want wij Belgen houden vaak vast aan wat we kennen.
Lees meer
22 november 2022
Krijg je een snelheidsovertreding in de bus van de politie? Zo moet je bijvoorbeeld een geldboete betalen, maar ook een rijverbod kan ingevoerd worden.
Lees meer
21 oktober 2022
Bedrijven spenderen gigantische budgetten aan marketing. Terecht, want goede marketing loont.
Lees meer
20 oktober 2022
Wil je bijleren in boekhouden? Er bestaan verschillende methodes om dit te bereiken.
Lees meer
10 oktober 2022
De FBI waarschuwt mensen voor scams met crypto. Deze noemen ze ook wel ‘varken slachting’.
Lees meer